Η γευστική μάχη της παραλιακής του Λουτρακίου


Την Παρασκευή το βράδυ ξεκινά και επίσημα η μεγάλη καλοκαιρινή μάχη στην παραλιακή του Λουτρακίου.
Ο σεφ Δημήτρης Σκαρμούτσος θα μαγειρεύει για το Cocoon ενώ ακριβώς δίπλα ο επίσης γνωστός σεφ Σωτήρης Φιλίππου μαγειρεύει για το Paladar.
Θα είναι η πιο ενδιαφέρουσα γευστική μάχη για το καλοκαίρι 2016 και αναμένεται να φτάσει στα ύψη ο ανταγωνισμός.
Και τα δύο μαγαζιά ευελπιστούν ότι θα προσελκύσουν εκτός απο την Κορινθία και την κοσμική Αθήνα.
Σε κάθε περίπτωση κερδισμένοι θα είναι οι πελάτες που θα έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν υψηλού επιπέδου καλοκαιρινά πιάτα.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 σχόλια:

  1. Γεια σε όλους, είμαι τόσο χαρούμενος που ρίχνει μια ματιά στη μεγάλη μου μαρτυρία για το πώς πήρα την επιθυμία μου δάνειο του κ José Luis ποιος είναι ο maneger του José Luis Δάνειο Εταιρείας, θέλω να χρησιμοποιήσω γρήγορα αυτή την ευκαιρία για να αφήσουμε όλοι γνωρίζουν αυτό, είμαι Δ Carlos Bulgheronic από το Μπουένος Άιρες Agentina, έψαχνα για ένα δάνειο για να ξεκινήσει τη δική μου επιχείρηση για να υποστηρίξει τη γεωργία επιχείρησή μου, τα έξοδα, έτσι πήγε σε απευθείας σύνδεση στην αναζήτηση των δανείων, όταν βρήκα κάποια δανειστές που εξαπατούν και εξαπατάται λίγα χρήματα μου στην διαδικασία του χρόνου έγινε σύγχυση ii δεν γνωρίζουν καν τι άλλο να κάνω, επειδή η λίγα χρήματα που είχα μαζί μου οδηγήθηκε από τις δόλιες καθάρματα που ζητούν οι δανειστές πραγματική πιστωτική, έτσι ώστε ένας πιστός ως ημέρα ήμουν περιήγηση μέσω του Διαδικτύου σε αναζήτηση εργάζονται βρήκα μερικές μαρτυρίες σχόλια στο φόρουμ της Δ Carlos, και η κα Μαίρη Λιν με τον τρόπο που λαμβάνουν τράπεζά τους πόλη δανείου της εταιρείας e-mail: joseluisloans@gmail.com, έτσι είπα στον εαυτό μου θα πρέπει να δώσει σε αυτό μια δοκιμή γιατί ήμουν τόσο φοβισμένος για το τι άλλοι δανειστές έκαναν σε μένα, έτσι πήγα μπροστά πήρα την προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας που ήταν σε αυτά τα σχόλια στο φόρουμ γι 'αυτό επικοινώνησε μαζί του για να τον ενημερώσει ότι ήμουν κριτές σε αυτόν από ορισμένους πελάτες οι οποίοι έλαβε δάνειο τους εταιρεία του, Δ Carlos, και María lin έτσι όταν άκουσε ότι ήταν πολύ χαρούμενος γι 'αυτό, έτσι μου ότι είμαι στο σωστό εταιρεία είπε πού να πάρω ύψος μου της επιθυμίας του δανείου, μου έδωσε το έντυπο της αίτησης δανειολήπτη δάνειο για να παρουσιάσει και πάλι, έκανα τα πάντα έτσι, δεδομένου ότι ολόκληρη μου τις απαραίτητες πληροφορίες για μένα, έτσι πήρα τους όρους και τις προϋποθέσεις της εταιρείας σας όλα κύλησαν ομαλά, χωρίς να χάσει χρόνο, όχι λιγότερο από 24 ώρες πληροφορήθηκα ότι το ποσό του δανείου μου 9.000.000 έγκυρες δολάρια έχει εγγραφεί και εγκριθεί από το διοικητικό της εντολοδόχου του δανείου, οπότε σε αυτή τη διαδικασία από το χρόνο ήμουν τόσο χαρούμενος όταν είπε ότι πρέπει να τους στείλετε τραπεζικές λεπτομέρειες, αλλά ήταν κάπως επιφυλακτικοί να κάνει έτσι είπα έχουμε αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι για αυτό το δανειστή που ονομάζεται κ Αβραάμ τους έδωσε τραπεζικό λογαριασμό γι 'αυτό είναι έκπληξη το γεγονός ότι την παραλαβή και την προειδοποίηση τραπεζικό μου ότι ο λογαριασμός μου έχει πιστωθεί με το ποσό των $ 9,000,000 από τον κ José Luis. Έτσι στείλετε επειγόντως ένα email που έχω λάβει δάνειο μου με επιτυχία, τόσο αγαπητοί αδελφοί και αδελφές μου εκεί έξω εξακολουθεί να ψάχνει για την εταιρεία των γνήσιων δανείων εγώ θα σας πω ευγενικά επικοινωνήστε με τον κ José Luis με το ίδιο e-mail: joseluisloans @ gmail .com και ξέρω ότι θα βοηθήσει, επίσης, με το ποσό του δανείου σας εύχομαι καλά, το email τους σήμερα και θα χαρούμε να σας έκανε. Δ Carlos Bulgheronic από το Μπουένος Άιρες Agentina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σε όλους, είμαι τόσο χαρούμενος που ρίχνει μια ματιά στη μεγάλη μου μαρτυρία για το πώς πήρα την επιθυμία μου δάνειο του κ José Luis ποιος είναι ο maneger του José Luis Δάνειο Εταιρείας, θέλω να χρησιμοποιήσω γρήγορα αυτή την ευκαιρία για να αφήσουμε όλοι γνωρίζουν αυτό, είμαι Δ Carlos Bulgheronic από το Μπουένος Άιρες Agentina, έψαχνα για ένα δάνειο για να ξεκινήσει τη δική μου επιχείρηση για να υποστηρίξει τη γεωργία επιχείρησή μου, τα έξοδα, έτσι πήγε σε απευθείας σύνδεση στην αναζήτηση των δανείων, όταν βρήκα κάποια δανειστές που εξαπατούν και εξαπατάται λίγα χρήματα μου στην διαδικασία του χρόνου έγινε σύγχυση ii δεν γνωρίζουν καν τι άλλο να κάνω, επειδή η λίγα χρήματα που είχα μαζί μου οδηγήθηκε από τις δόλιες καθάρματα που ζητούν οι δανειστές πραγματική πιστωτική, έτσι ώστε ένας πιστός ως ημέρα ήμουν περιήγηση μέσω του Διαδικτύου σε αναζήτηση εργάζονται βρήκα μερικές μαρτυρίες σχόλια στο φόρουμ της Δ Carlos, και η κα Μαίρη Λιν με τον τρόπο που λαμβάνουν τράπεζά τους πόλη δανείου της εταιρείας e-mail: joseluisloans@gmail.com, έτσι είπα στον εαυτό μου θα πρέπει να δώσει σε αυτό μια δοκιμή γιατί ήμουν τόσο φοβισμένος για το τι άλλοι δανειστές έκαναν σε μένα, έτσι πήγα μπροστά πήρα την προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας που ήταν σε αυτά τα σχόλια στο φόρουμ γι 'αυτό επικοινώνησε μαζί του για να τον ενημερώσει ότι ήμουν κριτές σε αυτόν από ορισμένους πελάτες οι οποίοι έλαβε δάνειο τους εταιρεία του, Δ Carlos, και María lin έτσι όταν άκουσε ότι ήταν πολύ χαρούμενος γι 'αυτό, έτσι μου ότι είμαι στο σωστό εταιρεία είπε πού να πάρω ύψος μου της επιθυμίας του δανείου, μου έδωσε το έντυπο της αίτησης δανειολήπτη δάνειο για να παρουσιάσει και πάλι, έκανα τα πάντα έτσι, δεδομένου ότι ολόκληρη μου τις απαραίτητες πληροφορίες για μένα, έτσι πήρα τους όρους και τις προϋποθέσεις της εταιρείας σας όλα κύλησαν ομαλά, χωρίς να χάσει χρόνο, όχι λιγότερο από 24 ώρες πληροφορήθηκα ότι το ποσό του δανείου μου 9.000.000 έγκυρες δολάρια έχει εγγραφεί και εγκριθεί από το διοικητικό της εντολοδόχου του δανείου, οπότε σε αυτή τη διαδικασία από το χρόνο ήμουν τόσο χαρούμενος όταν είπε ότι πρέπει να τους στείλετε τραπεζικές λεπτομέρειες, αλλά ήταν κάπως επιφυλακτικοί να κάνει έτσι είπα έχουμε αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι για αυτό το δανειστή που ονομάζεται κ Αβραάμ τους έδωσε τραπεζικό λογαριασμό γι 'αυτό είναι έκπληξη το γεγονός ότι την παραλαβή και την προειδοποίηση τραπεζικό μου ότι ο λογαριασμός μου έχει πιστωθεί με το ποσό των $ 9,000,000 από τον κ José Luis. Έτσι στείλετε επειγόντως ένα email που έχω λάβει δάνειο μου με επιτυχία, τόσο αγαπητοί αδελφοί και αδελφές μου εκεί έξω εξακολουθεί να ψάχνει για την εταιρεία των γνήσιων δανείων εγώ θα σας πω ευγενικά επικοινωνήστε με τον κ José Luis με το ίδιο e-mail: joseluisloans @ gmail .com και ξέρω ότι θα βοηθήσει, επίσης, με το ποσό του δανείου σας εύχομαι καλά, το email τους σήμερα και θα χαρούμε να σας έκανε. Δ Carlos Bulgheronic από το Μπουένος Άιρες Agentina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οικονομικών Δάνεια Limited για τις Μικρές και μεγάλο μέρος των δανείων ως εκ τούτου, 2%.

    Halo ισχύουν για ένα δάνειο για τη χρηματοδότηση της επιχείρησής σας, σχεδιάζουν όλους τους τύπους δανείων, τα ιδιωτικά δάνεια,
      Εμπορική και προσωπικά δάνεια με πολύ χαμηλά επιτόκια Ες Ες Lowe περίοδο 2% σε ένα έτος με 30 χρόνια αποπληρωμή οπουδήποτε στον κόσμο. Προσφέρουν τα δάνεια που κυμαίνονται από 1000 έως οποιοδήποτε ποσό που θα ζητήσει για, επικοινωνήστε με τον σημερινό, फिनांकेलिमिटेड011@जीमेल.कॉम
    फिनांकेलिमिटेड011@जीमेल.कॉम.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσφορά δανείου

    Μήπως χρειάζεστε ένα γρήγορο δάνειο χρειάζονται ένα δάνειο για την αγορά του σπιτιού σας, για επαγγελματικούς λόγους, για την αγορά ενός αυτοκινήτου, αγοράστε μοτοσικλέτα, για να δημιουργήσετε τη δική σας επιχείρηση. Δίνουμε προσωπικά δάνεια από το 2000 € έως 800.000 €, με ποσοστό κουπόνι του 3%. Αν είστε στην ανάγκη να έρθετε σε επαφή μαζί μου στο δικό μου email.

    Email: ghauthierlegrand@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσφέρουμε χρηματοοικονομικές συμβουλές στον πελάτη, εταιρείες που αναζητούν χρηματοδότηση χρέους / δανείων και αναζητούν κεφάλαιο κίνησης για να ξεκινήσουν μια νέα επιχείρηση ή να αναπτύξουν υπάρχουσες επιχειρήσεις. Τα ενδιαφερόμενα μέρη θα πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    ΑπάντησηΔιαγραφή