Επειδή δεν κάνω ΠΟΥΣΤΙΕΣ ξεκαθαρίζω τα πράγματα!



Hρθα στην Κόρινθο το 1975 μαθητής.
Απο τότε 40 χρόνια παλεύω ΜΟΝΟΣ,χωρίς στηρίγματα να τα βγάλω πέρα.
Πίσω μου είχα μόνο ένα πατέρα ψαρά. Τίποτε άλλο.!
40 χρόνια όσο και αν πολλοί πιστεύουν το αντίθετο δεν μπήκα ποτέ σε κανένα κύκλωμα και πάντα διατήρησα την προσωπική μου ανεξαρτησία.
Ηταν πολύ εύκολο το 1993 να υποταχθώ στον Γιάννη Ποττάκη και να ήμουν βουλευτής το 1996.
Αυτό το ξέρει και αποδέχεται όλο το ΠΑΣΟΚ όχι μόνο της Κορινθίας.
Δεν το έκανα.
Εκανα πολλά προσωπικά λάθη και επιλογές.Πληρώνω το τίμημα για αυτά.

Ποτέ όμως ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΠΟΥΣΤΙΕΣ
Ποτέ δεν έπαιξα σε δύο ταμπλό.
Πάντα είμαι με αυτόν που η ιδιοτέλεια μου αν θέλετε θεωρεί καλύτερο.
Εχω κάνει πολλούς εχθρούς γιατί στηρίζω χρόνια τώρα τον Αλέκο Πνευματικό.
Με έχουν κατακρεουργήσει οι αντίπαλοι του Πνευματικού για την στήριξη μου αυτή.
Δεν ματανοιώνω για τις επιλογές μου.
Επί 5 χρόνια ήμουν κατηγορούμενος με 49 αδικήματα γιατί στήριξα μέχρι τέλους φίλους μου.
Ετσι νοιώθω εγώ την φιλία σαν ευθύνη και όχι σαν σημαία ευκαιρίας.

Είμαι 30 χρόνια στην δημοσιογραφία και ΠΟΤΕ δεν έγραψα ΑΝΩΝΥΜΑ.
Αυτό δεν το σηκώνει η Περαχωρίτικη ηθική μου.
Τον τελευταίο καιρό το αρρωστημένο μυαλό κάποιων θέλει να με ταυτίσει με ανώνυμα προφίλ στο διαδίκτυο, γιατί πιστεύουν ότι όλοι είναι σαν τα μούτρα τους.
Θεωρούν λένε ότι αυτά τα ψεύτικα προφίλ γράφουν έξυπνα...άρα είμαι εγώ.!!!!
Με ικανοποιεί ότι είναι κοινή πεποίθηση ότι είμαι έξυπνος και όχι μαλάκας ή κομπλεξικός.
Εχω την υποχρέωση απέναντι στους χιλιάδες Κορίνθιους που καθημερινά εμπιστεύονται το Stree Life, να ξεκαθαρίσω τα πράγματα.

Εγώ γράφω ΜΟΝΟ σε τρία μέσα ενημέρωσης.
Στο Moriasnews.gr, στο Street life.gr και στο Corinthos City.
Και τα τρία είναι δηλωμένα στις επίσημες αρχές  με την ταυτότητα μου και τα στοιχεία μου.
ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ δεν γράφω.
Η πορεία μου είναι μοναχική και έτσι θα συνεχίσει.!
Μου είναι αδιάφορο ποιοί είναι πίσω απο τα προφίλ στο διαδίκτυο.
Εγώ θα καταθέτω τις απόψεις μου και θα έχω πάντα την ευθύνη.
Στα 40 χρόνια έχω περάσει μεγάλες φουρτούνες αλλά δεν πνίγηκα και αυτό γαιτί ποτέ δεν έκανα πουστιές.
Δεν έμαθα να πατώ σε δύο βάρκες.
Αλλοι έμαθαν αλλά εμένα δεν μου το έμαθαν οι αγράμματοι γονείς μου.
Και στην επόμενη ανάρτηση θα καταλάβετε τι εννοώ.!

Γιάννης Λάμπρου
Σεπτέμβρης 2016
Street life
Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου