Σας προκαλώ κκ. Νανόπουλε, Πανταζή και Δημητρόπουλε!!!!



Την ανώνυμη φήμη, την βρωμιά και την αλητεία δεν μπορείς να την παλέψεις παρά με ένα και μοναδικό τρόπο.
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΦΩΣ
Το δημόσιο ξεκαθάρισμα των πάντων με όλους.

ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ κ. ΒΑΣΙΛΗ ΝΑΝΟΠΟΥΛΕ
Σε ξέρω 40 χρόνια και θέλω δημόσια να δηλώσεις αν μαζί έχουμε πιεί έστω ένα καφέ.
Απο το 2014 μέχρι σήμερα κάθε φορά που με συναντάς στον δρόμο μου λες ότι θέλεις το 2019 να είναι μαζί σου και να βοηθήσω την επικοινωνία σου.
Και εγώ σταθερά σου λέω επι λέξη τα παρακάτω:
"Βασίλη όσο υπάρχει ο Πνευματικός στην δημόσια ζωή, θα ήμουν ο αχαριστότερος των αχάριστων αν δεν είμαι μαζί του. Αν αποσυρθεί ο Αλέκος να συζητήσουμε".
Κύριε Νανόπουλε σου ζητώ να δηλώσεις αν τα παραπάνω που λέω είναι αληθινά.
Επίσης γνωρίζεις ότι δεν είχα ποτέ μαζί σου καμία Οικονομική σχέση.
Ακόμα και τα 400 ευρώ που μου χρωστά απο το 2008 το Επιμελητήριο όταν είχα το "Σήμερα", δεν τα πήρα ποτέ.!
Αν θέλουμε να φτιάξουμε την Κόρινθο θα πρέπει να μιλήσουμε όλοι έντιμα και δημόσια.
Περιμένω την δημόσια δήλωση σου.

ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ κ. ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΝΤΑΖΗ
Επικαλούμενος την στρατιωτική σου τιμή.
Είχες ποτέ σχέση μαζί μου σε προσωπικό, επαγγελματικό, οικονομικό ή πολιτικό επίπεδο;
Εκτός απο μία φορά πριν ένα μήνα που έπινα καφέ με τον Γιάννη Στεφανή και κοντοστάθηκες στην παρέα μας, είχες ποτέ μαζί μου την παραμικρή έστω σχέση σε οποιοδήοτε επίπεδο.
Σε ρωτώ δημόσια γιατί κάποιοι διαδίδουν ότι έχω δημιουργήσει πολιτικές και οικονομικές σχέσεις μαζί σου.!

ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ κ. ΚΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΕ
Εκτός απο την επαγγελματική μας σχέση εσύ ως μεσίτης και εγώ ως ιδιοκτήτης του street life που φιλοξενεί επαγγελματικές καταχωρήσεις της επιχείρησης σου έχουμε μαζί καμία άλλη πολιτική διαπλοκή ή σχέση;;;
Με έχεις δηλαδή εξαγοράσει;
Περιμένω και τα τρία δημόσια πρόσωπα να ξεκαθαρίσουν την σχέση τους μαζί μου.
Οχι ιδιωτικά αλλά δημόσια.!

Μόνο με δημόσιο τρόπο ξεκαθαρίζουν τα πράγματα.
Εχω σιχαθεί στην Κόρινθο οι άνδρες να λένα άλλα μπροστά και άλλα πίσω σου.
Και να λένε ψέμματα.
Πάντα αδιαφορούσα και αδιαφορώ για τους ρουφιάνους.
Οποιος τους χρησιμοποιεί είναι ψυχικά ευάλωτος και ασταθής.

Γιάννης Λάμπρου
Σεπτέμβρης 2016
Street life

Share on Google Plus
    Blogger ΣΧΟΛΙΑ
    Facebook ΣΧΟΛΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου