Επιστολή-σκαμπίλι Κορίνθιου επιχειρηματία σε Τράπεζα!


Ο γνωστός επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου "Κόρινθος" κ.Γιάννης Διακουμόπουλος,δημοσιεύσε μία επιστολή του που έστειλε σε διοικητή τράπεζας η οποία λέει μεγάλες αλήθειες και βάζει κυριολεκτικά το δάκτυλο στην πληγή, των επαγγελματιών, που έχει διαλύσει η κρίση.
Μία επιστολή, που έχει την δική της σημασία και αξία αυτή την εποχή.
Αναφέρει:
ΚΥΡΙΕ ΔΙΟΙΚΗΤΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ

Επειδή από τότε που πήρα το στεγαστικό δάνειο που σας χρωστώ:
-Μειώθηκε η κύρια σύνταξη μου κατά 800 ευρώ και η επικουρική μου κατά 200, υπέστην δηλαδή μία μείωση των εισοδημάτων μου κατά 1.000 ευρώ το μήνα, ποσό που υπερκαλύπτει τη δόση του δανείου κατά 200 ευρώ χωρίς να υπολογίζω την κατάργηση της 13ης και της 14ης σύνταξης μου.
Επειδή επίσης :
– Αυξήθηκαν κατακόρυφα οι φορολογικές μου επιβαρύνσεις- έμμεσες, άμεσες και ξώφαλτσες όπως ο ΕΝΦΙΑ και η εισφορά αλληλεγγύης – αφαιρώντας από το διαθέσιμο εισόδημα μου τουλάχιστον άλλα 1.500 ευρώ ετησίως.
Δηλώνω ότι :
-Αδυνατώ να συνεχίσω να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου έναντι του πιστωτικού ιδρύματος που εκπροσωπείτε. Δεν θέλω να κοκκινίσω το δάνειο καίτοι έχω τα …προσόντα . Είμαι ένας νεόπτωχος που ζητά ρύθμιση . Θα σας προτείνω τρεις τρόπους , όχι ξένους σε εσάς και το τραπεζικό σύστημα. Διαλέξτε έναν από τους τρεις κι εγώ θα υπακούσω.
Πρώτος τρόπος. Να σας ξεπληρώσω σε …2.129 χρόνια. Η μέθοδος έχει εφαρμοστεί από εσάς για τα χρεωστούμενα των δήμων Πειραιώς, Φυλής και Αμαρουσίου.
Δεύτερος τρόπος. Να ακολουθηθεί η διαδικασία ρύθμισης που διαλέξατε για τα χρέη της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ. Προβλέπει αποπληρωμή των 400 συνολικά εκατομμυρίων που οφείλουν σε μόλις …150 χρόνια!
Τρίτος τρόπος. Να κουρευτεί το χρέος μου κατά 100% όπως πράξατε ήδη και ετοιμάζεστε να κάνετε και στο εγγύς μέλλον για ορισμένες κατηγορίες μπατακτσήδων .
Είμαι συνεργάσιμος πελάτης και θα ανταποκριθώ…
Με εκτίμηση
ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΑΚΟΥΜΟΠΟΥΛΟΣ.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 σχόλια:

  1. Εσύ ποιος είσαι,ο Django ο τιμωρος ή ο Ρομπεν των δασών?!Τι κι αν θέλουν βρε ακατάλληλε,έχεις μπλέξει ποτέ με τράπεζα?!Θα του πάρουν το ξενοδοχείο και θα βαράει και παλαμάκια!Αν ήταν όλα τόσο απλά,τότε το χρέος της Ελλάδας θα ήταν όσο το μυαλό που κουβαλάς στο κεφάλι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουν πάρει λίγα δις από τις καμπούρες μας οι τράπεζες ..
    Τα δικά τους δικά τους καθώς και τα δικά μας επίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχει μεγάλο δίκιο ,γιατί να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.Δεν πληρώνουν τα κόμματα .ζούν εις βάρος μας, μας εμπαίζουν, μας ειρωνεύονται και συνεχώς θέλουν να μας πατάνε.ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ.Για τον κοινό πολίτη δεν υπαρχει ρύθμιση ευνοική; πληρώνουν, πληρώνουν και δεν τελειώνει ποτέ το κεφάλαιο, τόκους και πανοτόκια πληρώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μας γράφουν όμως την απάντηση της τραπεζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι δανειολήπτες πού δέν μπορούν νά εξυπηρετήσουν τά δάνειά τους καί κατέστησαν αυτά κόκκινα οι Τράπεζες πρέπει νά τά διαγράψουν καί νά μήν έχουν απαιτήσεις εξόφλησης από τούς πολίτες. Αυτό υποστηρίζουν πολλοί νομικοίγιατί λένε ότι μέ τίς ανακεφαλαιοποιήσεις πού έγιναν οι τράπεζες πήραν αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ. Ηδη από τήν κυβέρνηση Καραμανλή δόθηκαν 28 δις ευρώ επί υπουργίας Αλογοσκούφη.Αυτό συνεχίστηκε άλλες δύο φορές μέ τό σύνολο τών ανακεφαλαιοποιήσεων νά ανέρχεται στά 240 δις ευρώ. Λεφτά πού δέν θά επιστρέψουν οι τράπεζες αλλά θά πληρώσει ο λαός. Αντ΄αυτού οι τράπεζες καθημερινά ενοχλούν μέ τίς εισπρακτικές εταιρείες τούς δανειολήπτες απειλώντας τους μέ πληστηρειασμούς διπλασιάζοντας καί τριπλασιάζοντας τό χρέος μέ τόκους υπερημερίας.
    http://vmediagr.blogspot.gr/2014/03/o.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηταν δυνατο το σκαμπιλι....ητραπεζα εμεινε αλαλη...πιθανο εγκεφαλικο.........ξενοδοχος με συνταξη......του εκοψαν 800 λέει......δλδ ποση ηταν η συνταξη,μαζι με επικουρικη;2000 + τον μηνα;γιατι;ποσα πληρωνε στο συνταξιοδοτικο του;σε ποια ηλικια βγηκε συνταξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή