Το επεισόδιο στον Συνοικισμό και οι "μπράβοι"..!


Καθόμουν το κέντρο του γηπέδου,ακριβώς κάτω απο τα δημοσιογραφικά θεωρεία.
Δίπλα μου κάθονταν πολύ ήσυχα δύο γνωστοί για την σωματική τους διάπλαση θεατές.
Λίγο πιο πέρα καθόταν ο πρόεδρος της '06 με την οικογένεια του και μέλη της διοίκησης του.
Είδα με τα ίδια μου τα μάτια απο την αρχή μέχρι το τέλος το επεισόδιο που σημειώθηκε και κατά την γνώμη μου αμαύρωσε τον αγώνα που ήταν ήρεμος και είχε και μάλιστα και αρκετό κόσμο που σπάνια πλέον βλέπουμε στα ποδοσφαιρικά γήπεδα
Αμέσως μετά το γκόλ του ΠΑΣ Κόρινθος φίλαθλος της Μπάρτσας ο Δ.Α. έφυγε απο την θέση του κοντά στο τέρμα και ήλθε κοντά στο κέντρο όπου καθόταν ο πολύ γνωστός Κορίνθιος Κ.Π. και τον προκάλεσε.
Ο Κ.Π. του είπε: "δεν ντρέπεσαι εμείς οι δύο  έχουμε φτύσει αίμα για την Κόρινθο και έρχεσαι να με απειλήσεις"; 
Αρχισαν να τσακώνονται και μετακινήθηκαν προς την νότια πλευρά,πολύ μακριά απο εκεί που βρικόταν ο πρόεδρος της Κορίνθου '06 κ.Δημήτρης Μπινιάρης.
Τότε άρχισαν να έρχονται προς το μέρους τους και άλλοι  νεαροί.
Την στιγμή εκείνη μετακινήθηκαν προς τους εμπλεκόμενους και οι δύο "φουσκωτοί" θεατές ,που μπήκαν στον καυγά.
Ανάμεσα τους  άλλοι ψύχραιμοι φίλαθλοι  που προσπαθούσαν να ηρεμήσουν τα πνεύματα.
Αυτό είναι το επεισόδιο και τα γεγονότα μπορούν να επιβεβαιώσουν τόσο οι πρωταγωνιστές όσο και δεκάδες Κορίνθιοι που τα είδαν.
Οταν ηρέμησαν τα πνεύματα και ήλθε και κάθησε πάλι κοντά μου κάτω απο τα δημοσιογραφικά ο γνωστός μου  του είπα επί λέξη:
"Μ....τώρα με αυτό που έγινε ο κόσμος θα λέει ότι ο Μπινιάρης πήγε στο γήπεδο με μπράβους και αυτό είναι άσχημο"
Και μου απάντησε πάλι επί λέξη:
"Ο Μπινιάρης είναι ένας άνθρωπος που μου έχει σταθεί όσο λίγοι. Το μεσημέρι διάβασα στο facebook ότι σήμερα θα γίνει η κηδεία της '06 και θεώρησα ότι δεν επρεπε να αφήσω μόνο του τον φίλο μου και ήρθα.Οταν έγινε ο αγώνας στο στάδιο καθόμουν απέναντι στον Πιέτρη γιατί μου είχε απαγορεύσει ο Μπινιάρης να μπώ στο γήπεδο και τον γιούρτωσαν. Σήμερα ότι και να έλεγε ο Μπινιάρης εγώ θα ερχόμουν."
Ετσι έγιναν τα γεγονότα.
Αμέσως μετά την λήξη του αγώνα το κύριο θέμα συζήτησης και αντιπαράθεσης ήταν ότι "ο πρόεδρος της '06 πήγε στο γήπεδο με μπράβους"..!
Κατέγραψα την εικόνα και τα γεγονότα.
Είχα υποχρέωση να το κάνω.
Αν εξαιρεθεί αυτό το επεισόδιο στο γήπεδο όλα κύλησαν ομαλά και η φιλοξενία ήταν πολύ καλή.
Το κλίμα στην εξέδρα ήταν φιλικό.

ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ:
Και πάλι για μία ακόμα φορά όλοι θα δούμε το δένδρο και θα χαθεί το δάσος.
Υπάρχει μεγάλο ρήγμα και δεν μπορεί να γεφυρωθεί όσο και αν κάποιοι έχουν καλές προθέσεις.
Σημείωση: Η φωτογραφία είναι του Θ. Τσαρμπού

Γ.Λ.
Street life


Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

  1. ''Την στιγμή εκείνη μετακινήθηκαν προς τους εμπλεκόμενους και οι δύο "φουσκωτοί" θεατές ,που μπήκαν στον καυγά.'' Λάθος, ήταν 4-5 μπράβοι που έβριζαν και έλεγαν ''ήρθαμε εδώ να σας γα...με'' Το πιθανότερο είναι να μην είναι καν απο την Κόρινθο, ο ένας μάλιστα είπε ξεκάθαρα ότι είναι απο την Αθήνα! Μην λέτε την μισή αλήθεια, αλλα τα ακριβή γεγονότα!!! Αυτός μάλιστα που ήταν μελάχρινος σαν γύφτος έσπρωξε και ενα 15 χρονο παιδάκι...Εγω ήμουν στο σημείο των επεισοδίων και όχι κοντά....μάλιστα ο εν λόγω φουσκωτός κινήθηκε απειλητικά εναντίον μου όταν του είπα ''σιγά ρε αρχ...ρα που ήρθες να μας ....΄'' Στην φωτό που δημοσιεύετε οι φουσκωτοι κάθονται αριστερά και εκτός πλάνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή